Resort Did4kwa K0t0r dan Teruk,Aliff Syukri Tak Duduk Diam Ded4h Bukti Sebenar

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Semalam di media s0sial tul4r mengenai res0rt milik usahawan k0smetik sens4si, Dat0 Seri Aliff Syukri yang did4kwa berada dalam keadaan yang kurang memuaskan dan pengunjung turut mendapat layanan burvk daripada kakitangan Sugeh Hill Res0rt milik Aliff.

Perkara itu did3dah sendiri 0leh atlet bebas yang juga pengamal media s0sial terkenal, Abudi Alsag0ff selepas dia bersama keluarganya bercuti di res0rt tersebut baru-baru ini.

Menurut Abudi, beberapa 1su seperti kawasan dipenuhi sampah sarap, lipas berkeliaran di dalam peti sejuk dan mas4lah-mas4lah lain membuatkannya dia dan keluarga berasa sangat kec3wa apatah lagi tidak setimpal dengan bayaran yang telah dijelaskan bagi menginap di res0rt.

Dalam pend3dahannya itu juga, Aliff se0lah-0lah mengugut Abudi untuk memadam p0sting tersebut dan sekiranya dia gagal berbuat demikian, pihaknya akan memuatnaik bvkti serta rakaman CCTV mengenai tingkah laku Abudi dan keluarga sewaktu menginap disitu.

Aliff Kec3wa Dengan Etika Keluarga Abudi

Menerusi carian Murai.my, tidak lama kemudian Aliff telah memuat naik sebuah rakaman vide0 CCTV di laman Instagram nya. Akui Aliff, sewaktu kejadian tersebut dia sememangnya tidak berada disana.

Sebaliknya, dia akan sedia memantau keadaan di sana untuk memastikan keselesaan dan juga pelanggan berada dalam keadaan baik. Namun begitu, Aliff mend4kwa dia kec3wa dengan sikap serta etika keluarga pengamal media s0sial tersebut yang dilihat agak keterlaluan seperti yang ditunjukkannya di dalam vide0 tersebut.

Di kesempatan itu, Aliff mewakili res0rt nya mem0h0n maaf sekiranya terdapat banyak kekurangan sepanjang mereka menginap disana.

Malah Aliff turut berkata terdapat peti cadangan untuk pelanggan memberi maklum balas agar mereka dapat memperbaiki segala kekurangan yang ada. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih!

Leave a Reply