Resp0nd Sinis Man RajaLawak Bila Did4kwa Menipu Rakyat Malaysia Pasal Sedekah Duit

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Man Raja Lawak ditvduh menipu tentang sumbangannya kepada masyarakat ketika Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) baru-baru ini. Se0rang individu telah mend4kwa Man menipu rakyat Malaysia k0n0nnya memberi bantuan ribuan ringgit kepada 0rang ramai semata-mata mahu kelihatan ‘her0’ di mata masyarakat.

“Tu la Man, dulu kau menipu rakyat Malaysia k0n0n-k0n0n jadi her0 kau sedekah beribu-ribu duit kat 0rang miskin, padahal kau tak buat pun…aku tahu.

“Allah bayar cash, sekarang kau makin tak p0pular. Kena ingat tau hidup ni jangan pernah menipu. Aku tau, kau dengan geng-geng kau s0k0nglah macam mana pun aku tetap tau,” katanya.

Tvduhan individu yang menggunakan nama @adam_mazwan1 itu telah dik0ngsi Man pada entri terbaru di laman s0sial Inst4gram (IG)nya sejak semalam. Man turut mempelawa @adam_mazwan1 bertemunya di balai p0lis untuk mengemukakan bukti seperti yang diminta.

“J0m dik jumpa abang kat balai..abang tunjuk semua bukti depan mata kau nanti. Lepas tu abang saman kau pulak. Abang dapat duit RM4 juta, Abang bagi sumbangan lagi pasal abang memang nak nampak HER0 di mata masyarakat,” tulisnya sinis.

Tidak berakhir di situ, @adam_mazwan1 turut mencabar Man mengemukakan saman terhadapnya dan mend4kwa mengenali Man dengan rapat. Katanya lagi, tindakan Man menul4rkan k0men ditulisnya juga adalah untuk tujuan mencari publisiti selain meminta pelawak tersebut bertaubat.

Sementara itu di ruangan k0men ada di antara pengikut menafikan tvduhan @azwam_mazwan1 dan mengakui pernah dibantu Man.

P0sting terbaru Man itu turut mendapat perhatian teman-teman pelawak seperti Shuib Sepahtu, Che Mat Raja Lawak dan Zalif Sidek. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber GEMPAK

Leave a Reply