Sambut Hari Jadi Tanpa Penj4rakan S0sial,Adik Neelofa K4ntoi Cakap Tinggal Sebumbung Dgn Pasangan

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Adik kepada pelak0n dan pengacara Neel0fa, Ameera Khan tidak sengaja mend3dahkan dia dan pasangan, FD Idzham kini sudah tinggal bersama. Sekali gus menjawab teka-teki hubungan mereka yang did4kwa netzen sebelum ini sudah berkahwin.

Pend3dahan itu dibuat Ameera ketika menjawab ruangan k0men akaun 1nstagramnya ketika meraikan ulangtahun kelahiran FD Idzham semalam.

Tulis pengguna itu; “Kamu tidak sepatutnyaa keluar dari rumah kamu. Stay h0me!”

Namun, ia dibalas 0leh Ameera dengan menyatakan dia berada di kediaman milik mereka bersama.

“Tapi ini adalah rumah kami,” tulis Ameera ringkas.

Justeru, pernyataan Ameera itu seakan-akan memberikan bayangan bahawa mereka sudah memiliki ikatan hubungan yang halal.

Ia juga seperti menjawab desas-desus mengenai status hubungan mereka yang dikatakan telah berkahwin sebelum ini.

Sebelum ini Ameera pernah diasak mengenai status dirinya dan punca menghilang selama lapan bulan sejak tahun lalu. Namun Ameera enggan mengulas lanjut dan menganggap apa yang terjadi kepadanya tidak perlu dik0ngsikan kepada umum.

“Apa yang jadi ketika 8 bulan saya hilang itu biarkan berlalu. Saya takkan bagitahu apa-apa,” itu pendirian adik kepada pengacara p0pular Neel0fa, Ameera Khan menjawab tentang kehilangannya sebelum ini.

Jelas Ameera yang p0pular di laman s0sial 1nstagram sebagai Little Miss Khan, 19, dia enggan mengulas lanjut mengenai desas-desus telah mendirikan rumah tangga selama kehilangannya itu.

“Apa yang saya buat (hilang) sebab saya tak nak 0rang tahu apa yang saya buat ketika itu jadi saya tak perlulah menjelaskan atau menceritakan balik apa yang saya tak nak 0rang tahu. Saya buat sebab saya tak nak 0rang terus masuk campur dalam kehidupan peribadi saya,” katanya kepada Gempak.

Pendirian Ameera tegas. Usahawan itu memilih untuk mengunci mulut dan membiarkan 0rang ramai terus membuat spekul4si. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber Gempak

Leave a Reply