“Sampai Tercabut Kasut Kak Lina P0m P0m Saat Live”-Aksi Elly Mazlein Buat Ramai Gelak Besar

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Siapa saja yang tidak terhibur melihat gelagat Elly Mazlein atau sangat sin0nim dengan panggilan Kak Lina P0m P0m. Sejak membintangi drama Kampung Pe0ple, semakin ramai meminati pelak0n dan penyanyi ini.

Walau bagaimanapun, terbaru pula Kak Lina membuatkan peminatnya gembira apabila kemunculannya di rancangan Melet0p pada malam tadi.

Bintang versatile itu menggamatkan suasana apabila kasutnya tercabut saat sedang mengacarakan pr0gram Melet0p bersama Nabil Ahmad secara langsung bersama Caliph Busker.

Pada mulanya, Elly difahamkan mengalami masalah dengan kasut yang dipakai saat cuba untuk berduet bersama Azmi Saat. Namun keadaan di set mula gamat apabila dia mengambil keputusan menanggalkan kedua-dua kasutnya dan terus mengacarakan rancangan itu secara pr0fesi0nal.

Malah gelagatnya berjalan secara catwalk dengan kedua-dua kasut masih terikat di kaki cukup melucukan.

“Siapa yang Nerv0us ni bila berduet.. @azmi_saat atau kak Lina p0m p0m @iamellymazlein. Sampai tercabut Kasut kak lina p0m p0m .. apa² pun k0nsert Tetap Maintain. Terbaikkk… memang Happening @melet0p malam ini,” k0ngsinya.

Elly Mazlein berk0ngsi vide0 live ketika di Melet0p

Terhibur dengan gelagat sp0ntan Elly, netzen meninggalkan reaksi di ruang k0men.

Dalam pada masa yang sama, kemunculan Kak Lina itu tidak mengecew4kan buat mereka. Malah, rata-rata mengharapkan agar Kak Lina dikekalkan sebagai h0s bersama Nabil Ahmad.

Netizen mahupun pen0nt0n setia rancangan ini juga memberikan k0men p0sitif buat Kak Lina yang muncul di rancangan p0pular itu dimana dapat dit0nt0n menerusi Astr0 Ria pada jam 9 malam. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! F0t0 Instagram Elly Mazlein kredit MH

Leave a Reply