“Sangat luas ya” – Pasangan Sugu Pavithra Tangguh sental periuk, kongsi v1deo pindah rumah baharu setelah dapat ‘durian runtuh’ dari Y0uTube

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Siapa yang tak kenal dengan Pavithra (youtuber). JIKA sebelum ini pasangan Y0uTuber ‘Sugu Pavithra’ sering tampil dengan v1deo-v1deo masakan, kali ini lain pula yang dikongsi mereka. Menerusi v1deo terbaharu pada Isnin, S. Pavithra, 28, dan suaminya, M. Sugu, 29, sudah pun berpindah ke kediaman baharu.

“Ini dia kawan-kawan kita sudah packing semua barang-barang. Rumah pun sudah kelam-kabut macam sampah,” ujar S.Pavithra merujuk kepada longgokan barang miliknya yang sudah dikemas.

Antara lain yang dikongsikan termasuklah proses pemindahan barang dari rumah lamanya menggunakan sebuah lori. Dalam satu lagi vide0 berasingan, S.Pavithra memperkenalkan pula kediaman baharunya dan turut berkongsi rakaman aktiviti mencuci yang dilakukan bersama ahli keluarga.

“Ini dia rumah baharu kami dekat Sungai Siput (Perak) je. Sangat luas ya rumah ni. “Ni Sugu tengah sapu rumah. Lepas tu kita akan mula cuci rumahlah,” ujarnya dalam v1deo itu.

S.Pavithra sedang membersihkan kediaman baharunya. Rata-rata ntizen yang mengikuti Y0uTube pasangan itu turut memberikan pelbagai k0men termasuklah ucapan tahniah kepada mereka.

Malah, ramai yang turut memuji cara pasangan itu membersihkan kediaman mereka dan mengharapkan agar v1deo-v1deo masakan terus dihasilkan biarpun mereka kini sudah berpindah.

“Suka tengok keluarga ni. Pembersih. Boleh tengok dari cara mereka memasak. Semoga sentiasa murah rezeki.

“Saya sangat suka keluarga Sugu Pavithra. Walaupun gaji Y0uTube beribu-ribu tapi tetap hidup bersederhana seperti kebanyakan rakyat Malaysia. “Sangat rajin betul. Cuci rumah macam cuci periuk,” tulis beberapa ntizen.

Barang milik keluarga itu dipindahkan dengan sebuah lori. Biarpun tidak dinyatakan sendiri, ramai yang berpendapat mereka berpindah ke kediaman yang lebih selesa memandangkan pasangan itu kini meraih imbuhan hasil penghasilan v1deo Y0uTube.

Malah, suaminya juga kini sudah tidak bekerja di ladang bagi memberi fokus terhadap saluran Y0uTube mereka. Menerusi laporan mStar sebelum ini, penantian pasangan Y0uTuber itu untuk mendapatkan imbuhan daripada laman Y0uTube sejak Januari lepas berakhir pada 19 Mei lalu.

Wanita itu hadir Pejabat Pos Besar Perak di Ipoh dari Sungai Siput untuk membuat tuntutan bayaran tertunggak itu sebaik menjadi rakan Y0uTube (Y0uTube Partner). Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber mstar

Leave a Reply