Sarat hamil 8 bulan tidak menghalang Ardell Aryana b0rong barang2 derma 0rang susah

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Kandungan pelak0n Ardell Aryana yang mencecah usia lapan bulan dalam keadaan sihat selepas melakukan pemeriksaan di sebuah pusat perubatan di Seri Kembangan, Selang0r.

Perkara itu diberitahu suaminya pelak0n, Nadzmi Adhwa melalui laman 1nstagram yang berharap agar zuriat sulung mereka menjadi anak s0leh dan s0lehah.

Insyaallah beberapa minggu lagi!

Walaupun sarat hamil, Ardell atau nama sebenarnya Nurul Hidayah M0hd Amin tetap melakukan misi bantuan kepada g0l0ngan yang memerlukan sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dilaksanakan.

“Alhamdulillah lepas ni terus kami nak sambung hantar bantuan. Es0k ke Kuala Selang0r. Ada yang memerlukan beritahu kami tau. D0akan kami ya,” tulis suaminya.

P0sting itu dipenuhi k0men peminat dan pengikut pasangan berkenaan yang rata-rata mend0akan Ardell agar dipermudahkan urusan bersalin tidak lama lagi.

Mesti c0mel macam anak Syria

M0ga dipermudahkan

Tak sabar nak tunggu!

“Dalam rezeki kita, ada rezeki 0rang lain”

Sebelum ini Nadzmi pernah berkata d0kt0r menasihati Ardell menggunakan kerusi r0da berikutan dikhuatiri pengs@n pada bila-bila masa namun isterinya itu tetap berdegil. Bagaimanapun, Nadzmi tetap memberi s0k0ngan kepada isterinya yang gemar mencabar diri untuk berjalan lebih dua kil0meter dalam masa satu hari.

Nadzmi berk0ngsi m0men memperlihatkan Ardell sedang duduk berehat kepenatan.

Rata-rata netzen berharap Ardell mendengar nasihat d0kt0r agar tidak memudaratkan diri serta bayi dalam kandungannya. Selain itu, ada juga segelintir netzen yang berk0ngsi pengalaman mereka mengalami masalah yang sama ketika sedang sarat mengandung.

“Kalau memudaratkan untuk ibu dan bayi, ada baiknya ikut nasihat d0kt0r ya Ardell. Apa-apa pun k0rang lebih tahu keadaan diri masing-masing.

Pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 1 September tahun lalu di kediaman keluarga belah perempuan di Seri Kembangan, Selangor. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber Nadzmi Adhwa kredit ohmymedia

Leave a Reply