Satu hari aku terjumpa ubat kuat yg di makan Suami,aku rasa pelik sbb Suami Dah 2 Thn tak sentuh aku. Kemudian aku terjumpa pula sachet yang telah dikoyak bekasnya..sekali lagi hati aku bergoncang

Gambar di atas adalah untuk ilustrasi sahaja. Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca perkongsian kami ini.Assalamualaikum admin yg dikasihi dan rakan-rakan sekalian.Aku doakan korang semua terutama admin sentiasa sihat hendaknya dan berbahagia selalu. Kisah aku ni panjang sikit so siapa yg pemalas nak baca boleh scroll laju laju. Dan makcik bawang yg tahu mengkr1tik je pun bolehlah scroll laju laju ek.

Terlebih dahulu aku minta profile aku dirahsiakan.. aku seorang ibu anak satu, aku dah berkahwin 3 tahun..masalah aku dan suami adalah suami tidak mahu memberikan nafkah batin, kami sudah tidak bersama hampir 2 tahun lebih dari saat aku disahkan hamil.. pada mulanya apabila kami tidak bersama aku fikir mungkin kerana kami sama-sama fikirkan keselamatan bayi yang aku kandung..

Kerana suami terlalu inginkan anak..aku disahkan hamil..alhamdulillah..Allah swt memberi rezeki awal pada kami..Aku tidak mengambil kisah pada mulanya dan berfikir mungkin suami kesiankan aku dan menunggu sehingga aku habis pantang..tetapi anggapan aku salah…

Sehingga kini dia masih dingin..sudah banyak usaha yang aku lakukan.. berpakaian sksi, makan jamu (untuk persediaan dalaman), bercuti, cuba menggoda dengan membelai tetapi masih macam tu..aku sudah suarakan masalah ini berulang kali tapi jawapannya hanya..nantilah..sabar la..dan terus terang aku tidak suka bergduh.. aku sentiasa ambil pendekatan beralah dan berbaik..

Sebab pada aku suami seorang yang sempurna dari semua segi kecuali hal batin, dia boleh bawa aku jalan2, belikan barangan, beri nafkah wang bulanan, baik dengan keluarga aku dan ayah yang baik..dimata semua orang kami adalah keluarga yang sangat bahagia dan sempurna..walaupun aku sunyi..aku seorang yang berkerjaya jadi kewangan bukan masalah utama kerana aku sentiasa terima apa yang diberi dan kebiasaannya aku lebih suka membeli barangan pakai wang sendiri..

Oleh yang demikian aku kadang-kadang pernah terfikir untuk bercer4i..Tetapi apabila memikirkan tiada manusia yang sempurna dan hubungan s3ks bukanla satu keperluan walaupun kadang kala aku rindukan belaian itu…maka aku ambik pendekatan untuk sabar dan banyak berdoa pada allah swt untuk buka pintu hati suami, Makin aku berdoa..allah memberikan aku petunjuk..

Entah bagaimana aku terjumpa bil hotel dan apabila check balik tarikh tersebut (5 bulan lepas) dia menyatakan bahawa dia sedang kerja outstation diluar Bandar dan alamat hotel tersebut adalah kawasan kuala lumpur…hati aku bergoncang hebat..memikirkan kenapa dia menipu..memikirkan dengan siapa dia tidur.. kerana hotel tersebut adalah hotel 5 bintang..adakah suami aku ga y..atau ada perempuan lain sehingga tidak bernfsu kepada aku.

Sebab aku boleh dikategorikan cantik manis..tubuh langsing..tapi suami tak pernah pandang aku…tak pernah cuba membelai apatah lagi memuji..tak pernah..Kemudian baru-baru ini aku terjumpa sachet yang telah dikoyak bekasnya..sekali lagi hati aku bergoncang…apa kah ini bekas k0ndom ke?

Hati mula bertanya sendiri..setelah google baru aku tahu itu ubt untuk tenaga batin lelaki untuk membuat z4karnya lebih hebat..aku bertanya dengan diri sendiri..kenapa perlunya ubt ini?Pakai ubt ini untuk bersama siapa sedangkan aku tidak disentuh…allah swt… petunjuk apakah ini lagi…apakah penipuan lain yang tidak aku ketahui…

Aku kemudiannya bawa bertenang dan berdoa..sekiranya ada kebaikan dalam rumah tangga kami.. semoga hubungan ini akan kekal hingga ke jannah dengan penuh kasih akung..andai tidak..berikan aku kekuatan dan petunjuk..serta matikan lah perasaan akungku padanya…kemudian aku berfikir..hebatnya perjalanan hidup ketentuan allah swt ini..mungkin inilah kebaikkannya kenapa allah swt tidak membuka pintu hati suami untuk menyentuhku..mungkin supaya tiada berpindah peny4kit kepadaku sekiranya dia ada hubungan diluar…

Jadi walaupun aku telah jumpa bill hotel dan bekas ubt tersebut (aku diamkan hal ini dan aku tidak beritahu suami kerana aku tahu suami akan menafikan perkara ini dengan pelbagai alasan)…dan aku banyak menangis mengenangkan hubungan perkahwinan aku yang tidak normal ini.. aku masih lagi berbuat baik dan memberikan layanan yang sama..kerana aku merasakan ini adalah tanggungjawab seorang isteri..dan apabila aku membaca cerita dalam krt ini..lebih banyak perkahwinan yang lebih malang dari aku..

Mungkin suatu hari nanti aku akan meminta cer4i apabila aku mempunyai bukti yang kukuh..bukti yang tak mampu dinafikan oleh suami..Mungkin warga krt disini ada pendapat atau cadangan yang lebih baik mungkin yang tidak pernah lagi aku lakukan untuk rumahtangga aku..aku nak selamatkan rumahtangga aku..pada masa yang sama..aku nak tahu kebenaran walaupun pahit…Sumber asal KRT

SEGELINTIR lelaki menganggap saiz z4kar menjadi penentu untuk mencapai kepuasan diri dan pasangan semasa melakukan hubungan intim.Sehinggakan ada yang sanggup melakukan tindakan pelik ‘mengubah suai’ alat kelamin kerana kemaruk mendapatkan saiz yang diinginkan semata-mata untuk meningkatkan keupayaan s3ks.

Kajian menunjukkan 45 peratus lelaki di dunia berasakan z4kar mereka kecil dan kurang kejantanan.Perunding Klinikal Andrologi Damai Service H0spital Kuala Lumpur, Dr Mohd Ismail Mohd Tambi berkata, trend keinginan lelaki menguatkan tenaga batin sudah berlaku sejak 20 tahun lalu, tetapi kebelakangan ini kaedah yang digunakan semakin pelik.

“Ada yang sanggup memb4hayakan nyawa demi memenuhi kemahuan yang tidak masuk akal itu. Pelbagai cara mereka lakukan untuk tujuan berkenaan (meningkatkan tenaga batin) seperti menggunakan minyak lintah, pam vakum dan svntikan silikon pada z4kar,” katanya.

Menurutnya, tindakan paling keterlaluan ialah menanam besi bebola pada z4kar disebabkan terpengaruh dengan ilmu mengarut yang kononnya kaedah itu dapat memberikan kenikmatan s3ks yang luar biasa.

“Sebenarnya, di sebalik keghairahan ini, tanpa mereka sedar, tindakan itu mendedahkan kepada risiko yang boleh meragut n4awa. Kesannya bukan saja merubah rupa bentuk z4kar malah merosakkan fungsi sebenarnya,” katanya.

Katanya, tidak mustahil lelaki ini akan kehilangan ‘keistimewaan’ kelelakiannya untuk melakukan hubungan intim.Dr Mohd Ismail berkata, antara kesan lain ialah menyakitkan pasangan ketika melakukan hubungan intim dan tidak boleh membuang air kecil dengan betul.

“Alat kelamin ini perlu dipulihkan semula menerusi rawatan khusus dengan berjumpa doktor perubatan,” katanya. Beliau berkata, keinginan lelaki menguatkan tenaga batin berlaku apabila mereka mendapati ketegangan z4kar atau kemampuan sy4hwatnya mulai berkurangan.

“Sebenarnya masalah ini disebabkan faktor penuaan yang membuatkan fungsi tubuh menurun dan secara tidak langsung menjejaskan prestasi tenaga batin. Agak mustahil bagi seorang lelaki berusia 40-an untuk memiliki kekuatan tenaga seperti usia 20-an,” katanya.Namun, katanya, kemampuan s3ksual ini boleh dikekalkan menerusi penjagaan kesihatan dengan mengamalkan gaya hidup sihat.

“Elakkan melakukan perkara yang boleh merosakkan tubuh seperti mengambil minuman keras, menghisap r0kok, v4pe atau sh1sha. Digalakkan melakukan banyak aktiviti fizikal bagi melancarkan aliran d4rah untuk menguatkan otot di bahagian alat sulit,” katanya.

Dr Mohd Ismail berkata, lelaki yang mempunyai masalah lemah tenaga batin dinasihatkan berjumpa doktor bagi mendapatkan nasihat, melakukan pemeriksaan dan mengenal pasti punca kelemahan nafsu sy4hwat.

“D0ktor akan melakukan saringan dan boleh mengetahui kemungkinan ada gangguan terhadap buah pinggang, hati dan hormon. Pada masa yang sama, d0ktor juga akan mencari pendekatan yang sesuai supaya lelaki terbabit dapat mengekalkan keupayaan s3ks,” katanya.

Menurutnya, terdapat juga pes4kit apabila menjalani pemeriksaan mendapati, dia sebenarnya mempunyai masalah buasir sehingga mengganggu otot kemut yang menyebabkan z4kar tidak boleh mengekalkan ketegangan (alat kelamin lemah).

“Ramai mempunyai masalah ini (buasir), tetapi tidak menyedarinya. Cuma mereka hanya berasa tidak selesa di bahagian dvbur. Sebab itu jangan panik jika mengalami masalah ini (prestasi sy4hwat menurun) dan segera berjumpa d0ktor,” katanya. Jelasnya, lebih membimbangkan apabila ada yang mengambil jalan mudah menjadikan media s0sial sebagai ‘d0ktor’ dan tempat rujukan.

“Akhirnya mereka terpedaya dengan ‘perundingan percuma’ itu lalu membeli ubat kekuatan tenaga batin menerusi dalam talian tanpa mengetahui kandungan ubat berkenaan. Penggunaan ubat kuat ini meningkatkan risiko mereka mendapat ser4ngan jantung, kerosakan buah pinggang dan lebih banyak masalah kesihatan yang lain,” katanya. Sumber asal Metro online

Ada yang bertanya Apa hukum makan ubat untuk panjangkan saiz Z4kar?

Ustaz Azhar Idrus ada menjelaskan hvkum hakam mesti kita kena tahu. Setiap fizikal yang dicipta Tuhan sudah sebaik dan seeloknya, tidak perlu ditukar ganti. Tapi rawatlah jika ada kekurangan atau c4cat kurang upaya.Hvkum membesarkan dan memanjangkan z4kar, tert4kluk kepada dua keadaan;

Ia menjadi H4RAM apabila bertujuan ke arah melakukan zinA dan m4ksiat, membuat prosedur yang lebih memudaratkan diri sendiri Ia dikira HARUS apabila bertujuan mengekalkan keharmonian rumah tangga dan bertujuan mendapatkan lebih ramai zuriat

Dalam hal ini, ia bergantung kepada niat individu tersebut. Jika z4kar tidak normal saiznya akibat c4cat kemalangan, maka dia boleh mengubahnya selagi mana tidak terdedah kepada bahaya demi kesihatan. Hal ini perlu dipastikan dengan pakar perubatan yang berwibawa sebelum dia membuat sebarang keputusan.

Proses mengubah hanya diizinkan jika ia dilakukan sebagai rawatan perubatan untuk memulihkan keadaan kesihatan dan mengembalikan z4kar kepada saiz asalnya. Tapi mengubah saiz z4kar tidak harus dilakukan untuk meningkatkan kecantikan semata-mata apatah lagi ia mengubah ciptaan. Sumber asal Wanista. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s4lah.. Terima Kasih

Leave a Reply