“Saya Buang Eg0 Dan Kembali Ke Pangkuan Keluarga.Tanpa Mereka Hidup Saya Kosong”-Aliff Syukri Pohon Doakan Kebahagiaan

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Pengasas k0smetik, Datuk Seri Aliff Syukri mend3dahkan dia kini se0lah-0lah sudah pun kembali bersama keluarga tersayang selepas kira-kira empat bulan berjauhan.

Menyifatkan apa yang berlaku sebagai temp0h buat dirinya untuk bermuhasabah menjadi individu yang lebih baik, penyanyi Cuba Bahagia ini juga akui buang eg0 demi keluarga.

“Im back. Rindu sgt nak peluk anak sy raudah ni. Lama saya menyepi….bukan merajuk…cuma muhasabah diri utk menjadi manusia yg s0leh, menghrgai, matang, dan apa yang saya perlukan dalam hidup.

“Empat bulan berjauhan dr anak di sisi, k0s0ng sebenarnya hidup saya dan.. saya buang eg0 dan kembali ke pangkuan keluarga,” dedahnya.

Ahli perniagaan ini pada masa sama turut memaklumkan, perkara yang berlaku bukanlah gimik atau pun demi publisiti.

“Apa yg berlaku bukan gimik utk meraih publisiti tapi saya seperti 0rang biasa yang ada pasang surut dalam rumahtangga.

“Jujurnya bukan satu benda yang senang untuk saya lalui tetapi syukur alhamdulillah keluarga Allah keutamaan saya dan saya ingin menjadi se0rang Alif Syukri yang baru yang lebih matang dan menghargai semua 0rang terutamanya isteri sy, family saya mak saya keluarga saya, sedar keluarga adalah segalanya dan ramadhan ni memberi erti yg besar pada saya.

“D0akan saya dan keluarga dapat bahgia semula. im back #uhuhabangk0smetik d0akan kami berkekalan,” tulisnya lagi.

Terdahulu, kec0h apabila surat tuntutan cer4i dipercayai milik pasangan berkenaan mulai diperkatakan netzen.

Aliff bagaimanapun menerusi Media Hiburan sebelum ini mengakui dia masih menyifatkan rumah tangganya bahagia sementara isu yang diperkatakan itu (surat tuntutan c3rai) adalah bukan daripadanya.

Sekadar inf0, Aliff dan isteri, Datin Seri Nur Shahida mendirikan rumah tangga sekitar tahun 2007 dan pasangan itu dikurniakan lima cahaya mata iaitu Ammar Ahyan, Qadejah El Zahra, Ibraheem, Yus0f Al Qardawy dan Raudhah Arshiyah.

Mereka turut menjaga se0rang anak angkat perempuan.

Sementara itu menerusi ruangan k0men, para peminat menyatakan rasa syukur dan pada masa sama turut mend0akan kebahagiaan pasangan usahawan berkenaan.

Alhamdulillah. Sem0ga berterusan mendapat tawfiq dan hidayah dari Allah sempena ramadhan al mubarrak.Amien.

Alhamdulillah, dekatkan diri dengan Allah, bergaul dengan 0rang yang baik ( jangan la d0k supp0rt abang Jat tu lagi) … In Sha Allah, semua akan menjadi lebih baik nanti.. Ape lagi nak cari Kat dunia ini, Allah dah bagi kekayaan n keluarga yang baik.. Bersyukur lah… Kami turut mend0akan

Syukur alhamdulillah..btl ka ni? terima kasih datuk sbb trima.datin semula..sdgkn lidah lg trgigit ini kn pula suami isteri..sem0ga brkekalan hingga ke anak cucu lps ni..byk la peminat datuk lps ni sbb sikap merendah diri datuk..

Alhamdulillah dah berbaik.. Sem0ga jd insan dan ayah yg lebih baik.. Tapi slagi tak terbukti dia brubah dari sikap riak dan suka publisiti dia tu.. Aku takkn supp0rt dia, teng0k channel dia 0r ape2 benda yg b0leh mendatangkn duit dekat dia

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! F0t0 1nstagram Aliff Syukri kredit MH

Leave a Reply