Saya dipaksa..saya malu-Anak N0ra t4mpil beri penjelasan vide0 aksi panas yang tersebar

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Hari ini di media s0sial, hangat memperkatakan mengenai sebuah vide0 yang tul4r memaparkan aksi panas sepasang remaja bercumbu sebelum ianya dimuatnaik untuk paparan umum di aplikasi TikT0k.

Tampil memberi kenyataan mengenai isu itu, N0ra mengakui gadis tersebut merupakan anak perempuannya. Akui terkilan dengan kejadian tersebut, N0ra berkata dia telah melakukan yang terbaik untuk mendidik anak gadisnya.

“Dengan penuh rasa terkilan. Saya mengaku, vide0 itu adalah dia,” kata penyanyi N0ra Ariffin yang mengakui gadis yang bercium dengan se0rang remaja lelaki dalam vide0 yang tul4r adalah anak perempuannya, Putri N0r Dahlia.

“Sebagai se0rang ibu, saya sudah cuba sedaya-upaya untuk mengajar, membimbing dan mendidik serta memberikan apa yang terbaik dan termampu dalam kapasiti yang terbatas.”

Tambah N0ra, dia berharap anak perempuannya itu akan belajar daripada kesilapan dan menjadi individu lebih baik pada masa akan datang.

“Saya berd0a sem0ga dia belajar daripada kesilapannya dan menjadi individu lebih baik. Kepada semua, berikan kami ruang dan ketenangan pada masa ini. Sama-sama d0akan yang terbaik untuk dia dan diri masing-masing,” katanya.

Sementara itu, menerusi akaun Twitt3r anak gadis penyanyi itu menjelaskan situasi sebenar dan mengakui dirinya dipaksa. Ujarnya, dia memarahi lelaki berkenaan dan mengatakan hubungan mereka sudah pun berakhir.

“Saya dipaksa. Dalam vide0 itu pun b0leh nampak saya ke belakang dan cuba mengelak. Selepas ia berlaku saya duduk diam kerana saya malu dan tak tahu nak buat apa. Saya tak sanggup nak tumbuk dia, tapi saya mar4h dia selepas vide0 itu dan kami sudah putus,” jelasnya.
Antara komen-k0men netzen

“ramai je dedulu retis and bukan retis n4kal ,ye la zaman j4hiliyah katakan.cuma takde la bahan bukti seperti tik t0k dan sedaerah dengannya… betoi tak. acik nasihatkan muhasabah diri. cer masing masing ketuk manja kepala anak masing”

“Dipaksa? Ko igt orang semua x tau menilai ke dik.. paksa x paksa tu macam mana? Moga bertaubat dan mintak maaf kat Ibu sebab dah mengecewakan dia. Jangan bergaul dengan orang yang bukan2. Fokus belajar di usia muda ni dik, dah besar t kau jugak menyesal kalau leka dgn dunia”

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Rotikaya

Leave a Reply