Saya mengaku itu dia-Nora Ariffin Teruk Dikec4m Gara2 Vide0 Anak Bercvmbu Tul4r

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Di media s0sial sekarang ini hangat memperkatakan mengenai sebuah vide0 yang tul4r memperlihatkan 4ksi sepasang remaja bercvmbu sebelum ianya dimuatnaik untuk paparan umum di sebuah aplikasi.

Lebih mengejutkan, remaja perempuan di dalam vide0 merupakan salah se0rang anak perempuan kepada penyanyi terkenal N0ra Ariffin iaitu Putri N0r Dahlia. Ek0ran itu, gadis tersebut bukan sahaja teruk dikec4m malah menerusi carian mendapati pelantun Hanya Satu itu turut dikec4m.

Setelah agak lama mendiamkan diri, sebentar tadi N0ra telah mengeluarkan kenyataan di Inst4gram peribadinya mengesahkan gadis dalam vide0 tul4r itu memang anak perempuannya yang kini berusia 14 tahun.

Biarpun turut menjadi kec4man, namun rata-rata mengharapkan agar mereka tidak terus menghentam N0ra kerana isu ini hanya melibatkan anak perempuannya.

Saya mengaku, itu dia..

Dalam kenyataan yang sama, N0ra turut memberitahu dia sebagai ibu telah cuba untuk mendidik dan membimbing anaknya serta memberikan apa yang terbaik, namun sebagai manusia, d0rang tak b0leh lari dari kesalahan. Dia masih muda, banyak lagi benda yang dia perlu belajar. Sebagai ibu, saya juga banyak kelemahan.”

N0ra juga turut mend0akan agar anaknya dapat belajar dari kesalahannya dan akan menjadi lebih baik. Penyanyi ini turut meminta agar 0rang ramai memberikan dia dan keluarganya ruang buat masa sekarang.

Dalam pada itu, N0ra turut berk0ngsi satu khabar yang menyedihkan yang mana ibu mertuanya N0ra Abdullah telah meningg4l dunia pada pagi Rabu. Menerusi hantaran di laman Inst4gram, N0ra mem0h0n agar pengikutnya dapat mend0akan r0h ibu kepada Allahy4rham suaminya J0han Nawawi itu di tempatkan dalam kalangan 0rang beriman.

Untuk rek0d, anak kedua N0ra yang juga penyanyi Muhammad Syakir Alif J0han meningg4l secara mengejut di kediaman mereka pada 14 Disember lalu manakala pada 24 Mac 2017 N0ra telah kehilangan suami tercinta, J0han Nawawi. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber Murai, terengganutv, L0bakmerah

Leave a Reply