“Saya tidak akan berdiam diri,semua org patut tahu kebenarannya..”-Zarina Anjoulie Nekad

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Pelak0n, usahawan dan selebriti media s0sial, Zarina Anj0ulie Lav0cah membuat keputusan untuk melantik firma perhubungan awam Saiful Ridzuan bagi membantu melindungi jenama peribadi, imej dan reputasinya.

Pelantikan itu juga antara lain untuk melindunginya daripada anc4man undang-undang yang diterima dari pihak tertentu dalam industri hiburan.

Menurut Zarina, dia memutuskan untuk menggunakan kepakaran Saiful Ridzuan setelah menilai risik0 krisis undang-undang yang terbaru ini. Menurutnya, firma PR tersebut dilantik untuk membantu bagi kr1sis s4man yang dimulakan 0leh Fara.

“K3s sama tersebut sebenarnya masih dalam pr0ses dan masih lagi berjalan. Belum lagi ada keputusan,” katanya kepada Gempak.

Jelas Zarina, dia tidak akan berdiam diri lagi kerana semua pihak harus mengetahui kebenaran mengenai kr1sis ini.

“Saya mempunyai tugas pr0fesi0nal untuk membersihkan nama saya untuk mencerahkan keadaan dengan berk0ngsi apa sebenarnya yang berlaku dan meminimumkan ker0sakan setelah reputasi saya terc3mar,” katanya.

Terdahulu Pelak0n dan m0del, Fara Mend0za, menfailkan s4man malu terhadap Zarina pada Januari lalu di M4hkamah Tinggi Seremban, Negeri Sembilan.

P3guam Fara, Muhammad Akram Datuk Dr Abdul Aziz berkata, antara tuntutan dibuat mem0h0n perintah l4rangan atau injuksi m4hkamah bagi menghalang sebarang kenyataan fitn4h tidak terus dikeluarkan Zarina terhadap Fara.

“Selain itu, Fara juga meminta perm0h0nan maaf secara umum dibuat Zarina kepadanya di atas fitn4h disebarkan. Turut diminta juga adalah beberapa bayaran ganti rugi dengan segala k0s itu dibayar pihak Zarina,” katanya.

Muhammad Akram juga menasihatkan 0rang ramai supaya berhati-hati sebelum membuat kenyataan bertulis ternasuk apa saja perk0ngsian di media s0sial. Katanya, sebelum mahu berk0ngsi sesuatu paparan di media s0sial sepatutnya berfikir masak-masak terlebih dulu.

Ini kerana, walaupun akan dipadamkan selepas itu tetapi kemungkinan apa yang dipapar sudah dik0ngsi 0leh masyarakat kepada umum. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Gempak

Leave a Reply