“Sejak kawin semua aset nak tunjuk..”-Netzen Kec4m Emma Sudah Berani K0ngsi F0t0 S3ksi.

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Pelak0n Emma Maemb0ng mencvri perhatian wargamaya apabila menikm4ti m0men bulan madu bersama suaminya di rumah.

Menerusi laman s0sial 1nstagram, Emma berk0ngsi sekeping f0t0 int1im bersama suami dengan pakaian sed0nd0n untuk tatapan umum.

“T0l0ng duduk di rumah macam apa yang Perdana Menteri kita suruh, maknanya bulan madu kat rumah je la kita @shazli.a nampaknya,” tulis Emma menerusi ruangan kapsyen.

Hasil tinjauan Gempak di ruangan k0men, rata-rata wargamaya teruja melihat aksi manis suami isteri ini.

Tidak kurang juga ramai yang berd0a agar pasangan ini memper0leh zuriat secepatnya.

Malah, ada yang turut memberikan tegvran kepada pasangan itu agar tidak terlalu menunjuk m0men int1im mereka untuk khalayak ramai.

“Sweet sangat ni, buatlah anak cepat-cepat. Sem0ga kekal ke jannah,” kata se0rang wargamaya.

“Sweetnya Emma dan Shazli. Hmm, nak kahwin juga!” k0men se0rang wargamaya.

“Lama jugak ni h0neym00n, dua minggu!” usik se0rang wargamaya.

“Alahai, tak payah la yang ni pun hang nak menunjuk kat 0rang. Simpan la sikit di sebalik tabir,” tegur se0rang wargamaya lagi.

Terbaru Emma Berk0ngsi F0t0 di 1nstagram miliknya mendapat kec4man netzen

Lagii cantikk kalau princess pakai baju yg menutup auraatttt anyway we always pray the best f0r y0u

Betul tu kesian kt suami tanggung d0sa kering si istri huhu..

Dah hilang rasa malu dah,sejak dah kahwin ni,semua asset nak tunjukan

Imbas kembali, Emma, 27 dan Shazli, 32, telah melangsungkan perkahwinan pada 20 Februari di sebuah premis acara di Bukit Damansara. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit S0yalem0n

Leave a Reply