Selepas Padam F0t0 Di 1nstagram, Engku Emran dan Laudya Cynthia Bella Did@kwa Sudah Tinggal Beras1ngan

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Rumah tangga pelak0n Ind0nesia, Laudya Cynthia Bella bersama Engku Emran kembali hang4t diperkatakan. Terbaru, timbul sp3kulasi mengatakan pasangan ini sudah tidak tinggal sebumbung.

Menerusi lap0ran media Ind0nesia, ada pihak mengatakan Laudya telah kembali menetap di Jakarta sementara Emran tinggal di Kuala Lumpur. Berdasarkan pemerhatian Gempak sebelum ini, Laudya telah memad4m semua f0t0 bersama suaminya itu di laman 1nstagram.

Pada masa yang sama, Emran masih tidak memad4m f0t0 bersama Laudya di laman s0sial berkenaan. Walaubagaimanapun, pasangan ini masih belum mengeluarkan sebarang kenyataan rasmi mengenai khabar angin tersebut setakat ini.

Terdahulu, Emran dan Laudya mendirikan rumah tangga pada September 2017. Sebelum itu, Emran pernah menikahi aktres Erra Fazira pada tahun 2007 namun berpis@h pada tahun 2014.

Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan se0rang cahaya mata perempuan, Engku Aleesya pada 30 Mac 2009. Terdahulu, Erra Fazira tampil ded@hkan sesuatu tentang perkahwinan Emran dengan Bella yang diambang perpis@han.

Sedar tak sedar, Engku Emran dan Laudya Cynthia Bella sudah lebih dari 2 tahun menjadi suami isteri. Pasangan terkenal yang bernikah pada September 2017 itu sering dilihat mesra dan bahagia. Lebih-lebih lagi, Bella sememangnya memang akrab dengan anak tunggal Emran yang bernama Aleesya.

Walaubagaimanapun, sejak kebelakangan ini rumah tangga Bella dan Emran dikhabarkan sedang g0yah seperti yang dilap0rkan 0leh Grid.id. Isu ini hangat diperkatakan selepas gambar yang dimuatnaik 0leh Bella mengisyaratkan bahawa ada wanita lain yang cuba mengg0da Engku Emran.

Sebelum ini, Erra menerusi kenyataanya di laman Y0utube Ind0siar H0t Issue turut memberi tanggapan tentang masalah ker3takan rumah tangga Bella. Erra berpendapat bahawa Bella adalah 0rang yang tepat untuk Emran, dan juga anaknya, Aleesya. Erra berharap Bella tetap bertahan di sisi Emran.

“Hidup ini mahu tenang kan? Saya mahu anak saya bahagia, senang, jadi dengan siapa pilihan Emran, yang penting b0leh menerima anak saya seadanya,” kata Erra ni. Dan syukur alhamdulillah, berkat d0a barangkali, bertemu dengan Bella.”

Lebih lanjut, Erra memuji sifat penyayang Bella yang berhasil membuat anak perempuannya merasa selesa. “Bella juga selesa bersama Aleesya, dia senang juga sama budak (anak kecil).

Dan mungkin dengan sifat penyayang Bella itu, membuat Aleesya juga selesa dengan dia. Jadi, itulah d0a kita sebagai ibu, mahu lihat anak senang semuanya aman,” kata Erra.

Di samping itu, Erra juga menekankan bahawa hubungannya dengan Emran telah lama berakhir. Dalam masa yang sama Erra berharap Emran dapat mencari isteri yang baik, dan d0anya ‘dijawab’ apabila Bella berkahwin dengan bekas suaminya.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber Gempak/k0medimedia

Leave a Reply