Sembilan Tahun Kahwin Tiada Cahaya Mata Akhirnya Irwansyah dan Isteri Buat Raw4tan 1VF

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Untuk yang masih tertanya-tanya apakah itu 1VF ia adalah teknik perseny@waan telur dan sperm@ yang menyerupai pr0ses perseny@waan secara semulajadi yang berlaku di dalam m@kmal. 1VF adalah raw@tan yang berkesan kepada hampir kesemua mas@lah kesuburan.

Selepas berkahwin selama sembilan tahun dan pelbagai usaha dilakukan bagi memper0leh zuriat, pasangan pelak0n dan penyanyi Ind0nesia iaitu Irwansyah dan Zaskia Sungkar akhirnya mencuba kaedah raw@tan bayi tabung uji atau lebih dikenali sebagai 1VF.

Terbaru menerusi perk0ngsian di laman 1nstagram, Irwansyah ada berk0ngsi sekeping gambar di sisi isteri tercintanya yang sudah bersedia bagi melakukan rawatan berkenaan di sebuah h0spital di Jakarta.

“Bismillah hari ini tindakan 0PU (0vum Pick Up), m0h0n d0a teman-teman,” tulisnya.

P0sting dimuat naik semalam itu dipenuhi dengan k0men-k0men rakan selebriti dan peminat mereka yang mend0akan agar pasangan tersebut dipermudahkan segala urusan. Terdahulu, Irwansyah dan Zaskia telah mendirikan rumah tangga pada 15 Januari 2011.

Bismillah

Sem0ga semuanya berjalan lancar

M0ga-m0ga berhasil buat kamu berdua

Sebelum ini Zaskia bertemu se0rang d0kt0r perubatan berkaitan dengan pr0ses 1VF dan meluahkan rasa syukur apabila mendapat giliran bagi melakukan raw4tan tersebut.

Bagi setiap raw4tan 1VF, apa yang penting adalah keyakinan raw@tan dilakukan selamat. Begitu juga, penggunaan suntikan h0rm0n semasa 1VF yang tidak menyebabkan sebarang kesan kesihatan pada masa depan. Selain itu wanita yang sudah mencapai usia 50 tahun ke atas tidak digalakkan melakukan 1VF disebabkan fakt0r men0paus.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber Irwansyah , Zaskia Sungkar kredit ohmymedia

Leave a Reply