Setelah Tegvrannya Tidak Diendah,1ni Tindakan Drastik Bonda Rozita Buat Aliff Syukri Merayu Kemaafan

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Nama usahawan terkenal Datuk Aliff Syukri bagaikan tidak Iekang dengan k0ntr0versi. Yang terbaru dan masih lagi di dalam si4satan pihak p0lis adalah isuu dakw4an beliau mender4 anak angkatnya,Aminah Aliff Shah yang berusia dua tahun. Lap0ran p0lis telah dibuat 0leh pembantu rumahnya yang telah meIarikan diri.

Walaupun kes masih dalam lagi si4satan, Datuk Aliff semalam telah membuat perk0ngsian tentang lagu single terbaru yang akan dikeluarkan tidak lama lagi.B0nda R0zita yang selama ini dilihat diam akh1rnya bersuara dan meIuahkan rasa sed1h dan terkiIan atas apa yang berlaku.

Menurut B0nda, walaupun beliau nampak sedang tersenyum namun jauh di sudut h4tinya, beliau berasa amat sed1h apabila pelbagai k0ntr0versi telah dika1tkan dengan anaknya.

Beliau sendiri sudah banyak kali men4sihati sikap Datuk Aliff bagaikan dengan sengaja mengundang kec4man dari ntizen dan beliau meIetakkan kesaIahan itu atas anaknya sendiri.

B0nda menjeIaskan dan menasihati Datuk Aliff supaya tidak meneruskan hasrat untuk mengeluarkan single lagu atau meneruskan hasr4t untuk menyanyi kerana baginya, Datuk Aliff tidak mempunyai b4kat untuk menyanyi tetapi mampu pergi lebih jauh dengan berniaga.

Luahan Aliff Syukri

Hanya beberapa jam selepas ditegvr 0leh ibunya, Datuk Aliff sekali lagi membuat perk0ngsian dan mempr0m0sikan lagu terbarunya itu. B0nda turut meninggaIkan k0men tetapi tidak dibaIas 0leh Datuk Aliff. Jelas dapat dilihat kekesaIan pada se0rang yang bergelar ibu.

Antara k0men-k0men warganet

Laaa tak bahagia? Dapat isteri yang baik tu tak bahagia ke? Anak ramai pun tak bahagia? Dapat ibu bapa yang pr1hatin pasal kau pun tak bahagia? Duit banyak pun tak bahagia? Kes1an kat kau…renung² kan la n4sib keluarga yang tak berapa senang macam kau tapi bagi di0rg cukup dengan apa yang ada.

Dat0.. Mak Ayah Dat0 tak ramai pun.. Ayah pun dah takda.. tinggal Mak dat0 s0rang tu je.. s0rang tu je.. dah takda Mak Dat0 nanti, kehiIangan harta paling besar untuk Dat0.. dengarlah cakap Mak, cakap Isteri.. sebab di0rang lebih nampak baik bvruk bila Dat0 buat sesuatu haI tu.. es0k dekat Syurga, takkan Dat0 nak jumpa ntizen dulu k0t kalau bukan Mak, Isteri & Anak Anak Dat0.. 0k

Sbnrnya sendiri cari peny4kit.. bini tu da maIas nak layan da .. lepas tu claim.. Saat diperlukan takde.. k0n0n kese0rangan.. t0l0ng la ye.. T0L0NG MUH4SABAH DIRI.. ALLAH SEDANG UJII.. Tak bahagia? Cermin diri.. pergi la jumpa pr0f muhaya tu.. cukup la berbisnes sahaja.. janganla bercabang bidang.. sume nak k4ut.. tam4k.. ri4k.. Suara tak sdp p0n.. SERlUS.. cukup2 la.. b0nda terseks4.. bini terseks4.. kesian kat depa.. sbbkan bnda2 ni.. di0rg terpaIit.

Hargai la nasihat @b0ndar0zitaibrahim dia s0rang je ibu dat0 yang ada lagi. Kenapa perlu tunjuk masaIah keluarga.

Terbaru menerusi perk0ngsian terkini Aliff Syukri, beliau telah meminta maaf pada B0ndanya. Dan beliau telah berkata tidak akan buat lagu lagi.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit team vanillakiniblog, Instagram Aliff Syukri

Leave a Reply