Signal Bahawa Pasangan Anda Mungkin Atau Telah Cvrang

Memang per1t untuk telan jika kita dapat tahu pasangan kita sudah berubah hati. Huhu Sedih nya.. Pernah tak anda dengar ada yang mengatakan bahawa dun1a ini adalah pentas lak0nan yang sebenar. Malah mengejutkan jauh lebih hebat dari lak0nan di layar filem atau drama-drama p0pular yang diminati ramai.

Seperti itu jugalah liku-liku dalam perhubungan. Kita tidak akan tahu sama ada si dia benar-benar ikhlas mencintai atau kita cuma dijadikan permainan untuk melepaskan rasa b0san si dia. Namun, bagaimana kita b0leh mengetahui tanda-tanda kecvrangan hati kekasih kita? Mari kita ketahui tanda-tandanya:

Pertama ialah Perubahan tingkah laku. Apabila pasangan kita susah berubah hati biasanya akan mempengaruhi tingkahlakunya terhadap pasangan. C0nt0hnya, bila anda bersamanya. Anda mungkin perasan si dia tidak lagi ramah seperti dahulu, si dia lebih banyak masa dengan telef0n bimbitnya, tidak lagi f0kus dengan apa yang sedang anda berdua bincangkan, seperti ada sesuatu yang sedang menganggu fikirannya, mungkin si dia sedang memikirkan sese0rang,

Keduanya, Tidak lekang dari telef0n bimbitnya. Apabila bersama pasangan anda, si dia kalau dahulunya sentiasa memberikan tumpuan 100% kepada anda kini lebih mementingkan telef0n bimbitnya berbanding berb0rak dengan anda, kerap mesej, tersenyum se0rang diri, jaga-jaga mungkin saja sese0rang sedang membuat si dia tersenyum.

Dahulunya tiada sebarang rahsia antara anda berdua, malah kata laluan masuk telef0n pintar pun anda berdua k0ngsikan, tetapi sekiranya tiba-tiba anda terlihat si dia meletakkan kata laluan masuk yang baru dan tidak mengizinkan anda membukanya, AW4S!!! Kemungkinan besar ada rahsia yang disembunyikan.

Ketiga, Suka Memberi alasan. Setiap kali anda menelef0n si dia, si dia yang dahulunya gemar meluangkan masa berjam-jam berbual dengan anda, sekarang sudah pandai memberi pelbagai alasan untuk singkatkan perbualan anda berdua. C0nt0h kehabisan bateri telef0n bimbit dan pelbagai alasan diberikan.

Ini antara tanda-tanda paling ketara yang menunjukkan si dia sudah mulai b0san dengan anda. Keempat ialah sering Men0lak. Apabila diajak keluar, si dia sering men0lak dan memberi pelbagai alasan. Alasan-alasan yang tidak munasabah seperti s4kit perut, tak cukup duit sedangkan anda menawarkan diri untuk mengeluarkan belanja tetapi si dia tetap men0lak.

Itu tandanya si dia benar-benar ingin menjauhkan diri dari anda. Kemungkinan juga si dia sudah bersedia untuk meningg4lkan anda. Selain itu, Adakalanya anda juga mungkin diberi ‘Hint’ daripada sahabat. Jika sahabat baik anda berkelakuan aneh apabila bercakap mengenai pasangan anda tu ye.

Ada kemungkinan sahabat baik anda mengetahui apa yang anda tidak ketahui, ha takut kan. Namun Anda seharusnya lebih peka terhadap situasi tersebut, ini kerana se0rang sahabat yang baik tidak mungkin mahu melihat sahabatnya tersalah pilih pasangan dan jika sahabat anda memberi ‘hint’ memburvkkan pasangan anda, mungkin anda harus siasat akan perkara tersebut.

Namun, di atas semua tanda di atas paling penting adalah Naluri seseorang. Sebagai wanita, kita diberi naluri yang sangat sensitif bila ditanya berkaitan dengan cinta. Tanda-tanda seperti diatas selalunya telah dapat dihidu walaupun pasangan tidak mengaku bahawa telah menaruh harapan

kepada insan lain, hanya dengan gerak geri pasangan, tingkah laku yang mencvrigakan, wanita mampu membaca fikiran pasangannya. 0leh yang sedemikian, sekiranya hati tidak mampu membahagiakan, janganlah sesekali memberi harapan. Emm ini begitulah beberapa tanda yang boleh anda ambil perhatian.. Semoga Berjaya keh

Leave a Reply