Sumpah..Ini bukan kehendak saya!-Gadis Ini Pecah Perut Gelak Sp0il M0men Sepasang Kekasih

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Baru-baru ini vir4l di media s0sial mengenai kejadian melucukan apabila se0rang gadis dengan secara tidak sengajanya memakai pakaian yang sama dengan sepasang kekasih di sebuah pusat membeli belah.

Ketika dihubungi Gempak, gadis yang bernama Nurul Atila Edeati Baharuddin, 21, menyatakan itu adalah satu pengalaman yang kelakar memandangkan ini merupakan kali pertama terjadi.

“Cerita dia macam ni. Saya yang beratur dulu kat Empire Sushi. Lepas tu, kawan saya yang cakap ada sepasang kekasih pakai baju sama dengan saya dan secara tidak sengaja mereka juga singgah di tempat sama.

“Saya terus berundur sebab nak gelak. Masa tu memang dah tak b0leh tahan. Saya tunggu pasangan tu pergi dulu baru saya beratur balik untuk beli makanan. Saya tak terkejut pun cuma rasa benda ni kelakar sebab ini kali pertama jadi dalam hidup saya,” katanya.

Tambah Atila, bukan hanya dia perasan malah pasangan itu turut menyedari apa yang berlaku.

“Semestinya mereka perasan sebab mereka yang datang ke arah saya. Saya memang dah ada dekat situ dulu. Kalau teng0k dari vide0 tu, nampak lelaki tu macam terkejut. Saya tak sempat nak teng0k reaksi mereka sebab asyik gelak ja masatu. Yang mampu saya lakukan adalah mend0akan yang terbaik untuk pasangan tersebut,” katanya sambil bergurau.

Dalam pada itu, Atila berkata dia membuat keputusan untuk tidak lagi memakai baju berwarna kuning jalur biru dan putih itu.

“Saya dah taknak pakai lepasni. Tapi saya ada niat untuk bagi kat adik saya baju tu. Biar dia rasa apa yang saya rasa,” katanya lagi sambil ketawa.

Rakaman vide0 selama empat saat itu telah mendapat lebih 50,000 kicauan (retweet) dan 47,000 tanda suka (likes). Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Gempak

Leave a Reply