Tak Faham Hukum Faraid,Ali Puteh Ajak Netzen Tak Puas Hati Bersemuka

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Minggu lalu k0ntr0versi melibatkan Ali Puteh dan kakak iparnya, N0r Hidayah kembali menjadi sebutan ramai apabila timbul isu s4man-meny4man melibatkan kedua pihak pula. Malah, k3s sudah pun berlangsung Rabu lalu.

Menurut Ali s4man balas yang dilakukannya itu tidak melibatkan harta tetapi untuk membersihkan nama dan imej keluarganya. Ali berkata dia tidak menyesal kerana apa yang dilakukan adalah untuk maruah keluarga.

“Selepas abang saya pergi hanya saya satu-satunya lelaki dalam keluarga. Hati anak mana yang tidak sedih melihat ibunya dik3cam dengan pelbagai kata-kata tidak benar. Apa yang saya buat ini demi keluarga dan tanggungjawab saya kepada ibu. Jadi saya akan tetap teruskan s4man seperti yang sudah dinasihatkan peguam saya,” katanya lagi.

Susulan itu, netzen terus meng3cam dan menyalahkan tindakannya Ali membalas s4man terhadap kakak iparnya. Berang dengan pelbagai k3caman diterima, Ali menjemput netzen yang tidak berpuas hati untuk bersemuka.

Menerusi Inst4gram, Ali turut memuat naik gambar alamat rumah yang tertera di kad pengenalan miliknya. Ali turut membalas k0men netzen dengan mengatakan jika tidak tahu hal sebenar tidak perlu masuk campur.

Ujarnya lagi, jika ada perkara yang hendak dibincangkan datang berjumpa dengannya secara depan-depan dan tidak perlu menambah d0sa. Menerusi satu k0men, Ali dilihat turut menyindir se0rang netzen yang hanya tahu bercakap sahaja tetapi tidak berani bersemuka.

Difahamkan, Hidayah terlebih dahulu memfailkan s4man terhadap Ali serta keluarganya. S4man itu berkaitan tuntutan faraid, tuntutan hak penjagaan anak, tuntutan kereta dan sebagainya. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Mstar,Utusan, R0tikaya

Leave a Reply