“Tak Sangka Keturunan Aku Ada Yg Pandai” Michael Ang Teruja Anak Cemerlang SPM

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Semalam ramai yang upload keputusan SPM anak2 masing2. Ada yang straight A ada yang separuh A ada juga yang takde A. Namun korang patot tetap berbangga dengan keputusan SPM masing2 ye.

Jom ikuti kisah kejayaan anak artis berikut pula iaitu Micheal Ang. Dalam diam rupanya mempunyai seorang anak yang bijak rupanya. Penerbit dan pengarah, Michael Ang ada berkongsi keputusan cemerlang Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) yang diperolehi ‘anaknya’, Ryan Ang sebagaimana nama yang tertera pada slip keputusan yang dikongsikannya di Instagram.

Sambil mengucapkan tahniah atas kejayaan itu, Michael, 44, turut mendoakan agar impian Ryan untuk bergelar doktor akan tercapai.

“Salam semua. Congrats to anak ku! Tak sangka otak kau pandai. Tak sangka keturunan aku ada yg Pandai belajar ingatkan Pandai shopping aje.

“May your dream to a be Doctor do come thru! Sorry Sebab baru post hari ni berpikir panjang and lama baru decided to post sbb takut org Cakap kita menunjuk! All I can say pergi mampus yg pikir aku nak menunjuk! Luv u!,” tulisnya.

Serentak dengan entri yang dikongsikan, pengarah drama rantaian, Suri Hati Mr Pilot itu juga turut menerima reaksi bercampur-campur di kalangan ntizen. Ada yang mengucapkan tahniah dan ada juga yang turut bertanya mengenai gerangan ‘anak’ yang dimaksudkan.

Apa pun admin nak ucapkan jutaan tahniah kepada anak micheal And dan juga mereka yang telah mendapat keputusan yang cemerlang untuk SPM pada hari ini. Syabas buat diri anda. Sudah pasti ibu dan ayah anda juga turut gembira dengan kejayaan tersebut. Tamat. Sedikit pesana untuk anda di bawah.

Bagi mereka yang tidak mendapat keputusan yang cemerlang, usahlah terlalu bersedih. Perjalanan anda sebenarnya masih jauh lagi. Jadikanlah kegagalan ini sebagai pemangkin untuk kejayaan-kejayaan yang akan mendatang. Jangan sesekali berasa kecewa dengan keputusan spm anda, tetapi bangkitlah kembali, kerana ianya bukanlah pengakhiran yang muktamad

Sebaiknya sebagai mak, ayah teruskanlah memberi galakan dan sokongan kepada anak-anak kalian. Setiap orang tidak sama pencapaian dan potensi dirinya. Insyallah suatu hari nanti anak-anak akan berjaya dengan pilihan hidupnya.
Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber MH

Leave a Reply