Tak Tahan Melihat Suaminya Trus Dikec4m,Isteri Judika Tampil Beri Resp0n Padu Pada Netzen

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

M0men penyanyi Bunga Citra Lestari (BCL) menangis pada Ind0nesian Id0l X ketika nyanyian Judika nampaknya terus mendapat perhatian netzen. Persembahan Judika pada malam itu mendapat kr1tikan hebat dari netzen. Tidak tahan melihat suaminya terus dikec4m isteri Judika yang juga m0del, Duma Riris Silalahi tampil membalas kr1tikan.

Duma memberi penjelasan kepada netzen bahawa lagu “Tak Mungkin Bersama” telah dicipta sebelum suami BCL, Ashraf Sinclair meningg@l dunia.

“Enggak tega deh lihat BCL sampe nangis seperti itu. Dia mau datang saja dengan kekuatan hati sudah patut diacungi jemp0l, eh malah dibikin nangis dengan lagumu, Br0.M0mennya kurang pas nyanyiin lagu sesedih itu di depan sese0rang yang masih dalam berduk@. But s0rry t0 say this,” ujar akun seventheena pada akun Instagram Judika, seperti dikutip dari Warta K0ta.

Menurut Duma lagi, Judika juga telah meminta izin daripada BCL sebelum menyanyikan lagu tersebut. Tambahnya lagi Judika tidak akan menyanyikan lagu tersebut tanpa keizinan BCL.

“@seventheena mau meluruskan saja. Ini lagu sudah lama diciptakan dan kebetulan keadaannya lagi related sama salah satu juri. Sebelum nyanyi lagu ini, Judika juga sudah nanya sama Unge (BCL) b0leh nyanyi lagu sedih enggak, Unge bilang, b0leh k0k,” tulis Duma Riris menanggapi k0mentar netzen.

“Kalau tadinya enggak b0leh, Judika enggak akan bawain k0k. Stay p0sitif ya. Yang temanan saja enggak keberatan k0k,” tulis Duma.

Terdahulu Judika tampil membuat persembahan dengan menyanyikan single terbarunya ‘Tak Mungkin Bersama’ dalam pr0gram Ind0nesian Id0l X. Persembahan Judika pada malam itu benar-benar menyentuh perasaan para hadirin dan paling ketara adalah pada BCL.

BCL pada malam itu se0lah-0lah tidak mampu menahan kesedihannya dan terus menangis di kerusi juri. Di akhir persembahan, Judika turut memuji ketabahan BCL setelah pemergiaan suaminya.

“B0leh tepuk tangan buat Unge. Satu 0rang yang sangat mengajarkan saya banyak hal, wanita yang sangat kuat, tetap kuat kami supp0rt Unge,” ucap Judika. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih!

Leave a Reply