Terbaring lemah,pelajar tahfiz dipvkul seni0r,dihempas ke lantai hingga 0rgan limpa hancur

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Gejala membvli dan juga ‘tunjuk g@ngster’ dalam kalangan pelajar sek0lah sejak dari dahulu lagi memang sukar untuk dibendung. Mereka yang masih mentah ini seakan tidak serik dan tetap sahaja meng@sari rakan-rakan sebaya. Perkara tersebut bukan sahaja di sek0lah harian biasa, malahan sek0lah tahfiz juga tidak kurang hebatnya.

Ced3ra teruk dibel@sah seni0r

Menerusi satu muat naik yang tul@r sejak semalam, se0rang pengguna Faceb00k telah menceritakan bahawa adiknya telah mengalami keced3raan p@rah pada 0rgan dalaman kerana dipvkul 0leh rakan sek0lah. Azrul Fikri mend@kwa adiknya, Afiq Fikri telah dipvkul sehingga mengakibatkan 0rgan hati ced3ra dan 0rgan limpanya hancur.

Ibu bapa susp3k minta tarik lap0ran

Tambahnya lagi, adiknya telah dipvkul 0leh pelajar seni0r di tahfiz tersebut dan ketika dalam keadaan lemah, mereka telah menghempas badan remaja itu dilantai.

Menurut inf0 yang diterima, bukan Afiq sahaja yang telah dipvkul, mungkin ada beberapa lagi rakannya yang turut mendapat nasib yang sama.

Beberapa susp3k telah pun dit@han pihak berkuasa untuk sias@tan lanjut. Namun ada ibu bapa susp3k telah meminta keluarga m@ngsa menarik balik lap0ran.

Dimana nilai yang diterapkan dalam diri mereka?

Sehubungan dengan itu, rata-rata warganet telah meninggalkan k0men diruangan tersebut dengan menzahirkan rasa m@rah dan kesal diatas apa yang berlaku.

Sikap pihak tahfiz sendiri yang seakan meny0r0kkan bukti menyebabkan warganet tidak berpuas hati dan berharap agar k3s ini diadili dengan sebaiknya. Mereka turut mend0akan kesihatan m@ngsa kembali pulih seperti sedia kala.

Sem0ga cepat sembuh dik

Budak2 macam tu patut masuk sek0lah budak j@hat!

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber Azrul Fikri kredit 0hmymedia

Leave a Reply