“Terpulang pada yang nak percaya tu percayalah..”-Amyza Aznan Jelaskan Cerita Sebenar Pasal ‘Netzen Cel4ka

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Semakin hangat nampaknya “per@ng” antara golongan artis dan para netzen selepas pelakon Zarina Anjoulie, mended@hkan beberapa orang artis yang did@kwa menghin@ netzen.

Masih belum habis lagi tentang 1su artis hari ini, baru-baru ni kita banyak dengar tentang selebriti men3mpelak selebriti lain kerana bantuan khas yang diperlukan 0leh mereka.

Hari ini, v1r@l pula v1de0 tentang penjelasan Amyza Aznan yang sebelum ini dikatakan telah ‘mencel@kakan netzen’ di 1G live seniman Malaysia telah di upl0ad 0leh Makcik Kiah di faceb00knya.

Katanya, Seniman Malaysia mahu buat live untuk membincangkan dimana ahli-ahli mereka b0leh mendapat bantuan.

Amyza Aznan mendapat screen sh0t daripada team dia, selebriti tersebut rekrut netzen untuk ser@ng mereka dia 1G live ketika itu, tiada k0men yang p0sitif malah kec@man dari netzen sahaja.

“I tunggu sampai habis live I cakap memang cel@ka netzen ni, itu adalah tr00pers dia” – Amyza Aznan

Amyza Aznan menjelaskan dia tidak m@rah pada k0men kec@man, apa yang membuatkan di naik angin adalah d@lang disebalik kec@man yang di beri 0leh netzen ketika itu.

Dia juga menyatakan bahawa selebriti tersebut telah memutar belit ayat dan membuat satu fitn@h pada mereka, tak ada sesiapa yang meminta dana khas untuk diberi pada selebriti.

Terpulang pada yang nak percaya tu percayalah, kata Amyza Aznan.

Semakin hangat nampaknya “per@ng” antara golongan artis dan para netzen selepas pelakon Zarina Anjoulie, mended@hkan beberapa orang artis yang did@kwa menghin@ netzen. Apa-apa pun, kami harap segala kemelut dan per@ng dingin yang melanda ini dapat diselesaikan dengan baik.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit lobakmerah

Leave a Reply