Tiga Artis 1ni Antara Yang Pernah TerK4nt0i Edit Gambar Sendiri Sampai Her0t!

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Rupanya bukan kali pertama artis kita ni k4nt0i menyunting f0t0 sendiri keterlaluan sampai kan menjejaskan subjek sekeliling. Ada yang sampai tangga, tiang, lantai, pintu dan lilin h3r0t-b3r0t disebabkan suntingan yang mel4mpau.

Jadi, siapa yang patut dipersal4hkan? Artis itu sendiri atau aplikasi suntingan f0t0 yang menampakkan cac4t cela pada hasil akhir yang dik0ngsikan kepada umum?

Berikut Gempak k0ngsikan beberapa artis yang pernah diperli netzen gara-gara suntingan f0t0 melucvkan di media s0sial.

Tidak lama dahulu N0ra Danish pernah k4nt0i menyunting gambarnya bersama se0rang jurus0l3k selebriti untuk menampakkan ef3k perut yang kemp1s dan langsing.

Menerusi f0t0 yang disiarkan semula di 1nstagramnya, perbezaan itu jelas sekali kelihatan pada f0t0 milik N0ra yang menyarung baju hijau. Impaknya menyebabkan bayang-bayang tingkap pada lant4i bengk0k mengikut garis ‘liquify’ aplikasi Ph0t0sh0p milik N0ra itu.

“Bukan nak tayang pungk0q atau bagi nampak s3ksi,” itu pen4fian penyanyi muda Masya Masyitah mengenai gambar tul4rnya berseluar putih yang disunting hingga bengk0k jubin dinding. Dalam f0t0 terbabit, Masya memberitahu dia sebenarnya ingin mengemaskan bajunya yang berkedut saja.

Uqasha Senr0se bukannya baru sekali tapi sudah berkali-kali f0t0 yang disunting sendiri untuk dimuatkan dalam media s0sialnya gag4l.

Pernah menc4catkan keadaan pintu di sebuah set penggambaran, Uqasha baru-baru ini mencvri tumpuan menerusi suntingan f0t0 ketika majlis hari jadinya. Dalam f0t0 berkenaan, sebatang lilin kelihatan jelas bengk0k ke arahnya dipercayai untuk mendapatkan efek pinggvl yang lebih leb4r.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Astr0 Gempak

Leave a Reply