“Tolong la hormat calltime orang lain!”-Siti Elizad Naik Angin,Geram Dengan Pelakon Baharu

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Penyampai radi0 Sinar dan aktres Siti Elizad, 36, bengang apabila terdapat se0rang pelak0n baharu yang tidak menepati masa ketika di set penggambaran.

Kata Elizad, bukan s0al baru atau lama yang jadi pers0alan tetapi masalah yang dilakukan itu telah mengganggu kerja 0rang lain.

“Ada se0rang pelak0n baharu ni, baru nak berjinak-jinak dalam dunia lak0nan dah buat hal dengan datang lambat. Sebenarnya bukan s0al baru atau lama. Kita sama-sama cari rezeki. Ini pasal tak h0rmat calltime 0rang lain.

“Kamera dah pacak dah siap semua lepastu kena menunggu berjam-jam. Dah la dia datang dengan belum bersiap, bazir masa lagi,” katanya ketika dihubungi Gempak.

Pelak0n drama Puteri Yang Ditukar itu menegaskan dia bukan ingin berlagak se0rang diva atau seni0r. Namun, perkara itu harus disedari kerana berpunca dari diri yang tidak berdisiplin.

“Masa jawab dalam gr0up WhatsApp 0rang tanya kat mana, dia macam tak bersalah. Tapi sebab saya dah berbunyi baru dia minta maaf. Saya memang g3ram betul.

“Masalah sekarang saya bukan nak tunjuk diva, cuma saya ada nasihat dia. Nak jadi pelak0n tak b0leh ada alasan datang lambat walau dari pel0s0k negeri mana. Saya tak b0leh terima.

“Takda alasan untuk dua jam lambat! Itu bukan lambat, itu masalah diri sendiri. Sebab bila lambat dah membabitkan team pr0duksi,” katanya lagi.

Dalam pada itu, pemilik nama Siti Elizad M0hamad Sharifuddin mengingatkan kepada semua 0rang supaya mengh0rmati masa 0rang lain. Sebelum ini, Elizad ada memuat naik sebuah entri yang berbau m4rah pada Jumaat lalu.

“T0l0ng la h0rmat calltime 0rang lain, nak berjaya dalam hidup biasakan bangun awal dan jangan cari masalah kat tempat kerja. Saya sendiri amalkan kalau masa kerja saya mesti datang sejam awal atau setengah jam sebelum,” kata Elizad.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Gempak

Leave a Reply