Wan Maimunah Mengalirkan Air Mata,Tak Sangka Terima Sumbangan Dari Ustaz

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Artis veteran kita Wan Maimunah binti Wan Abdul Aziz adalah salah se0rang pelak0n yang sangat berbakat. Berikan sahaja apa watak kepadanya dan pastinya watak itu akan di bawa dengan baik. Generasi pada tahun 90an pasti mengenali pelak0n berbakat ini. Dari air mata dan juga watak antag0nis sememangnya akan dijayakan dengan baik.

Terdahulu, perkahwinan terakhirnya dengan se0rang pengusaha makanan dari J0h0r pada Disember 2013 sempat bertahan dua tahun sebelum mereka mengambil keputusan berpis4h.

Ditanya mengenai hidup tanpa suami, Wan Maimunah berkata, dia tidak kesunyian kerana selain dua cahaya mata, hidupnya juga dikelilingi ramai anak angkat yang sentiasa mengambil berat.

“Nikmat apa lagi yang saya mahu dustakan apabila hidup sentiasa dikelilingi anak yang prihatin. Pada masa sekarang, saya lebih memberikan tumpuan kepada menggandakan ibadat,” katanya yang teringin menunaikan haji.

Jauh di sudut hati, pelak0n serba b0leh itu meluahkan harapan dipertemukan dengan insan dermawan yang sudi menaja pemergiannya ke Tanah Suci Makkah sebelum dia menutup mata.

Sama seperti rakyat Malaysia khususnya, semua akan terkesan dengan pandemik wabak C0v1d19 ini. Tidak terkecuali dengan pelak0n veteran ini. Tul@r satu v1de0 dimana se0rang Ustaz memberikan sumbangan kepada Wan Maimunah.

Wan Maimunah juga mengucapkan satu ucapan kepada Ustaz ` setiap yang baik, baik juga balasannya`. Beliau juga ada menyatakan Tengku Khaleeda ada cuba mencarinya. Wan Maimunah memberitahu subuh tadi Tengku Khaleeda berjaya menghubunginya setelas puas mencari n0mb0r yang b0leh dihubungi.

Sem0ga kehidupan artis veteran kita ini lebih baik dan juga diberi kesihatan yang baik. Sama-sama juga kita d0akan w4bak pandemik C0v1d19 ini segera hilang dari bumi Malaysia. Amin.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih!

Leave a Reply