Wanita Rakam M0men Kehadiran Mata Ribut Yang Men@kutkan Sebaik Sahaja Ribut Berlalu

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Se0rang wanita berjaya mengambil gambar-gambar yang digelarnya ‘Eye 0f The St0rm’ atau ‘Mata Ribut’ yang dik0ngsi di laman Faceb00k.

Gambar tersebut menunjukkan bulan purnama yang dikelilingi 0leh pembentukan awan semula jadi, menjadikan ia secara kebetulan kelihatan seperti mata besar sese0rang melihat ke bumi dari langit.

Sarah H0dges, 48 tahun dari B0lt0n, United Kingd0m, menyaksikan bulan terang bersinar melalui tingkapnya pada malam 11 Februari dan secara sp0ntan menangkap imej ‘mata ribut’ itu dengan telef0n pintar Samsung S9 miliknya.

Sarah ingin berk0ngsi pemandangan indah itu dengan rakan-rakannya, lalu telah memuat naik gambar-gambar itu di halaman Faceb00k. Gambar itu diambil di B0lt0n, Lancashire di mana beberapa hari selepas Ribut Ciara melanda.

Sarah tidak pula menyangka gambar-gambar dengan pemandangan indah ‘mata ribut’ seperti dalam lukisan yang diambil dengan telef0n Samsung S9 dengan cepat menjadi tul@r.

Sarah yang bekerja sebagai pembuat r0ti berkata, “Saya mengambil gambar itu pada hari Selasa 11 Februari 2020, antara jam 9.34 dan 9.39 malam, hanya dari tingkap bilik tidur rumah saya.”

Sarah berkata dia sememangnya akan terpes0na apabila melihat apa-apa sahaja pemandangan membabitkan bulan di waktu malam, matahari terbenam, matahari terbit, serta pemandangan indah matahari dan bulan di laut.

“Saya hanya menggunakan telef0n pintar Samsung S9. Saya tahu saya amat bertuah kerana 0rang lain menghabiskan wang yang banyak dengan membeli kamera terbaik demi mendapatkan rakaman imej atau gambar pemandangan sempurna. Saya rasa terharu dan bangga, kerana ia berlaku hanya sekali buat seumur hidup … yang mana saya kini faham perasaannya,” kata Sarah kepada media.

Gambar yang dimuat naik telah mendapat lebih 20 ribu perk0ngsian di Faceb00k dengan ramai netzen yang memuji keindahan mempes0na ‘mata ribut’ ciptaan Tuhan yang menakjubkan.

0leh kerana gambar-gambar tersebut telah menjadi tul@r di media s0sial, ramai yang terkejut serta meremang bulu r0ma selepas melihat keindahannya. Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Kredit Erabaru

Leave a Reply