Zaman berf0ya dh berakhir!Selepas 2tahun,Nazim 0thman kini buka hati utk j0d0h kali kedua

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini.

Pelak0n tampan yang digil4i ramai gadis, Nazim 0thman kini tampil berk0ngsikan berita gembira buat semua peminatnya dengan memberitahu bahawa pintu hatinya kini terbuka bagi mendirikan rumah tangga buat kali kedua. Seperti yang kita tahu perkahwinan pertama bersama Bella Dally sudah hampir dua tahun tamat.

SENTIASA BERD0A AGAR DIPERTEMUKAN DENGAN J0D0H

Satu p0sting yang dimuat naik 0leh tuan badan sendiri di media s0sial Instagram menarik minat warganet apabila Nazim menyatakan hasratnya untuk bernikah lagi. Tambahnya lagi, dia tidak akan putus berd0a agar dipertemukan j0d0h lagi.

Dalam petikan f0t0 tersebut, Nazim menyatakan bahawa pada usia nya yang kini telah mencecah 36 tahun, inilah masa yang sangat sesuai untuk dia berumahtangga. Jelasnya lagi, dia bukan lagi muda dan waktu untuk berf0ya-f0ya sudahpun berakhir.

“Diusia gangsa ini, adalah lebih baik saya meminta j0d0h agar dekat dengan saya. Selepas dua tahun, saya kini membuka hati saya untu berkahwin.”

AMBIL IKTIBAR DARIPADA KESALAHAN LALU

Namun begitu, Nazim memberitahu bahawa beberapa perkara yang sukar dilalui 0lehnya itu adalah tanggungjawab sepenuhnya 0leh dia dan segala kesalahan masa lampau juga mengajarnya agar lebih bijak dalam kehidupan.

“Saya sudahpun berumur 36 tahun, masa untuk saya berjimba sudah berakhir. Selagi saya sihat walafiat dan berkemampuan, sem0ga dimakbulkanNya.”

Dalam masa yang sama Nazim menunjukkan rasa kesal terhadap dirinya dan bertanya tanya apakah kesalahan masa lalu itu terlalu berat bagi dirinya kerana dia lambat untuk bertemu dengan j0d0h.

Dia juga mengambil kesempatan bagi mem0h0n maaf sekiranya ada kesilapan sesama manusia mahupun sang Pencipta. Dengan rendah diri Nazim mem0h0n ampun jika dia pernah membuat sesiapa terasa hati secara sengaja ataupun tidak sengaja.

Nazim tampil berani mem0h0n maaf di khalayak ramai dan berharap agar dia dapat dipertemukan j0d0h bagi dirinya buat kali kedua. Terdahulu perkahwinannya dengan Bella Dally hanya mampu bertahan kurang dua tahun dan berakhir pada 2018.

Apa Kata Anda. M0h0n maaf jika ada tersilap dan s@lah.. Terima Kasih! Sumber Meecks.c0m

Leave a Reply